torsdag 1 september 2011

Hur gick det?

Ja, hur gick det med min dag?
Mys/bus? Nej mer gnäll, skäll, suck pust och stön. Lite mys och bus kanske men det var minimalt.
Hemmafix? Plockat i och ur diskmaskinen och handdiskat- ja
Satt igång samma maskin tvätt 3 gånger eftersom den inte tömmer den på vatten, så nu är hela trumman full med vatten och tvätten inte ursköljd.
Det tog mig 30 minuter mitt i all kaos att få i ordning på min hushållsassistent så att jag kunde riva lite grönsaker- som jag inte ens hunnit äta än.
Jag har visserligen dammsugit nedervåningen och skurat golven, men det syns inte ens. Hur kan det bli skitigt så fort?
Just nu står en kall omelett och väntar på mig, Alex är äntligen ute och leker en stund, Leo gråter som oftast och vill bara vara hos mig och Johan fick lov att åka till sina föräldrar. Undrar om jag får äta den där omeletten?
Gissa om jag längtar efter att få komma iväg och jobba snart!!!!

3 kommentarer:

  1. Ursch låter inte som någon rolig dag :( Hoppas du får en bättre i morgon.

    Kram kram Madde

    SvaraRadera
  2. Men vännen, det där låter inge kul!!! Hoppas verkligen fredagen blir bättre, puss puss Å

    SvaraRadera
  3. Fina ni!!
    Jag fick i mig min omelett, uppvärmd och sen lämnade jag kaoset för att bege mig till karaokeland. Det gick bra och jag var hemma och i säng redan 00.45.
    Så nu väntar en ny dag med nya tag.
    Puss på er

    SvaraRadera