fredag 23 september 2011

Mojje

Idag var det extremt jobbigt när Alex smög in 06.45 och sa att han var vaken eftersom jag blev kvar på kören till 23.00, somnade någon gång efter midnatt för att sen bli väckt av Leo 03.30 som inte ville sova på ett par timmar. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ändå le och se glad ut :)

Jag har hunnit packa skötväskan och tagit fram kläder till barnen plus hunnit klä på mig själv. Leo har hunnit bajsa och duscha och Alex är fortfarande kvar i den, som sagt-han kan duscha i timmar..
Om en timme är min tanke att vi ska komma iväg till Erikslunds Shoppingcenter. Det blir ett besök på Ikea med lunch, förhoppningsvis någon klädbutik och ett stopp hos Tina på Hemtex innan den stora anledning till vårt besök gör entré på scenen- MOJJE!
Alex är helt tokig i honom och blev riktigt glad när jag sa att vi skulle lyssna på honom Han blev inte fullt lika glad när jag sa att han inte kunde följa med hem och leka ;)


Ikväll blir det kvalitetstid med massa goa tjejer för att fira Malin S som fyller 35 på söndag men jag får försöka komma hem i tid eftersom jag jobbar i morgon.
Vad har ni för planer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar