måndag 12 september 2011

Mysigt

Regnet öser nu ner utanför och härinne sitter jag med tända ljus och äter min frukost, idag består den av keso, äpple och kanel. Gott och mättande.
50 minuter kvar tills Alex ska vara på dagis, efter avlämning blir det liten promenad med Leo så han somnar en stund. Ska försöka ta mig ner på stan innan lunch också. Hittade vårt presentkort på Länsförsäkringar a´1000 kr och det går ut på fredag, vore himla dumt att inte utnyttja det.
Nu undrar du förstås vad man kan köpa där? Jo det ska bl.a. bli 2 första hjälpen kit, en till brandfilt, ett "vattemband" det är som ett bomullsband med något larm i om man lägger under diskbänken/diskmaskinen och kommer det vatten på det börjar det pipa.
Får se ifall det räcker till något mer.
Sen blir det förhoppningsvis en tur till ÖB, ska se om jag hittar lite saker så jag kan få lite ordning på våra räkningar och all post som aldrig verkar ha någon bra plats att samlas på.

Oopps, olycka på golvet "skyldig" är Leo den blöjlöse. Måste sanera lite, hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar