fredag 30 september 2011

Sommar?

Vilken dag hörrni, det är ju rena sommaren ute :)
Vi har haft fam.Bäck här idag eftersom killarna hade studiedag och det tackar vi för. Barnen har lekt, busat, ätit, badat och vi mammor har faktiskt hunnit prata lite mellan alla turer. En kanondag helt enkelt.
Och den är ju inte slut än, denna fredag! Så skönt måste jag säga. Det betyder lite extra mys med hela familjen samlad och det gillar jag.
Leo myser i solen

Fina fru Bäck

Charlie gömmer sig i buskarna

Och det gör Alex med

Nej Leo, det är fel hus

Om jag tar den stora spaden behöver jag inte gräva så många gånger

åh, vad är det?!

Bröderna Bäck i grävartagen

Alex fortsätter med sin vallgrav

Leo nöjer sig med en mindre spade
I morgon ska jag jobba 10-15 och sen hinner jag i princip bara hem och svida om för att vid 16-16.30 bli hämtad av Veronica (privatchaufför-inte illa) och så är det tjejkväll som gäller!!!!
Vi är 4, kanske 5, tjejer som ska ut i Uppsala och dansa. Det ska bli så himla kul, först bubbel, fnitter, mat, skvaller och allt som hör en förfest till innan vi sätter oss på bussen till Uppsala och Flustret. Sa jag att jag längtar???
Stora frågan är ju som alltid klädsel.. Något man känner sig snygg i, som döljer de värsta skavankerna och som sitter bra? Kan man hitta något sånt tro?
Jag tror just nu att det blir den här som jag köpte på Gina tillsammans med ett par fejkskinn-leggins och ett par kilklacks-skor.. Låter det ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar