torsdag 22 september 2011

Spännande ikväll

Ikväll är det många som kommer sitta som på nålar på repet med Återsken, för ikväll får vi ut ALLA låtar till kommande projekt... Som alltid kommer det lyssnas, fnissas, hummas, spekuleras och massa annat innan kvällen är slut. Vem kommer sjunga den, hur ska vi få till den här, kommer folk känna igen den?!!
Kul ska det bli iaf och jag är minst lika nyfiken nu som för 16 år sen!

Idag fick jag besök av bror och då var jag snabb med att dra på löparkläderna och så blev det äntligen veckans första pass. Fick dessutom duscha i fred (förutom två killar som grät utanför dörren och försökte ta sig igenom den) och det var en bonus.
Nu ska jag slänga ihop lite kvällsmat, min fantasi börjar tryta och jag behöver massa roliga tips på enkel och god kvällsmat- BRING IT ON!

1 kommentar:

  1. Något som är jättelätt att göra och som barn brukar äta (våra gör det) är köttfärs/pasta gratäng.

    Koka pasta penne. Dela 1 purjolök, skär den sedan i strmlor. Bryn ca 400g köttfärs och låt purjolöken steka med efter ett tag. Salta. Ha i 1 burk med dolimosås. Blanda pasta penne och "köttfärssåsen" och ha sedan i detta i en smord ungssäker form. Ringla över Keldas färdiga ostsås. Ha in i ugnen (200 grader) i 5 minuter. Servera med en sallad!

    Enkelt och gott och det går snabbt att laga!

    SvaraRadera