söndag 23 oktober 2011

För 1 år sedan

När jag vaknade den här morgonen för ett år sedan fick jag ett infall av att jag borde börja packa bb-väskan. Hade ju ändå bara 11 dagar kvar.
Sagt och gjort, jag åkte till min vän Therese och lånade två babyoveraller, köpte godis, dricka och tidningar på ICA, la i bekväma kläder m.m.
Med facit i hand så var det ett bra drag eftersom vår älskade lille plutt valde att komma ut dagen efter.


Eftersom han ändå var lite tidig ut fuskade vi även med ett-årskalas. Jag tror inte han förstår ändå, eller vad tror ni? ;)
Så igår hade vi hela tjocka släkten här, i vårt nya stooora rum.. (Ja, jag verkligen älskar det trots att det inte är färdigt än)
Han fick så mycket fint, plus en rejäl slant till stt bankkonto. TACK allihop!!
Ska försöka ta kort ikväll så ni får se.
Så länge får ni nöja er med de här:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar