onsdag 12 oktober 2011

Härlig onsdag

Jag fick sovmorgon till 5, då hade jag så ont i kroppen efter att ha "delat" säng med Alex (som låg på 90 % av min sänghalva och de andra 10% PÅ mig) så jag gav upp och la mig i hans säng. Kunde inte somna om..
Efter en ganska bra morgon satte jag mig och Leo i bilen efter att ha lämnat Alex på förskolan. vi lämnade tillbaka tapetprover och sen mötte vi upp Cajsa och lilla Märta för en fika på My House.
En liten titt på fröken Röd och sen bar det av hemåt igen. Leo sover och jag har snabbskurat badrum och kök och inväntar nu mina hjältar: mamma, Lennart och mormor. Ska få hjälp med div. prylar här hemma som att sätta upp nya fönsterbrädor, fålla gardiner, sätta upp nya gardiner.
Sen blir det nog en till fika också om jag känner alla rätt.
Kram på er i det soliga men lite smått kyliga vädret..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar