onsdag 26 oktober 2011

Inställt

Jag fick ringa och ställa in dagens fotografering efter att ha varit vakna i omgångar i natt med en förkyld liten kille.
Det är inte så roligt med fotografering när snoret rinner och ögonen är rödsprängda.
Så jag hoppas kunna boka om och få en ny chans snart igen. jag som var laddad och kläderna äntligen var bestämda. Men men, de får vänta ett tag till.
En i familjen blev iaf fotad idag, hoppas jag, nämligen storebror. De hade fotografering på dagis idag och för en gångs skull fick jag fixa hans hår så det inte bara är platt och framåtkammat.
Det enda tråkiga är att de inte får ta individuella bilder, bara en gruppbild. Det är alldeles för stressigt påstår förskolechefen. Jättetrist tycker många av oss föräldrar.
Så nu hoppas jag att någon vänlig själ, med ett brinnande intresse för fotografering, skriver-jag kan fota!!!???

1 kommentar:

  1. Men himmel, det är väl klart att du ska få bilder på kidsen :).. säg bara till!

    Kram Ulrica

    SvaraRadera