söndag 9 oktober 2011

Julafton

Det känns som rena rama julafton idag, jag är så lycklig!!! Medan jag och barnen var till Ingarö igår på dop så var Johan hemma och rev vägg. Underbare Lennart kom och hjälpte till och körde bort allt på en gång.
Så när jag kom hem var det inte längre två rum nere utan ett stooort! Precis som jag alltid önskat.
Åh det kommer bli så bra när det blir klart.
Just nu står tv:n mitt i rummet men den ska så småningom en trappa upp så köper vi en ny och hänger upp på väggen vid soffan. Dörren till gamla tv-rummet ska tas bort och så sätter vi igen där helt.
Sen funderar vi på att tapetsera hela gamla tv-rummet. För det är två olika golv, olika tak och olika lister. Så för att göra det enkelt tänker vi som så att med tapet på den delen blir det som två rum i ett..
Vi får se.
Och här skulle det då komma bilder men eftersom min dator helt plötsligt inte vill läsa minneskortet kommer det inga :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar