lördag 22 oktober 2011

Mörkt

Klockan är 05.45 och jag kan inte sova. Vaknade för en timme sen av att Alex låg och grät. Smög in och lyssnade. Han var täppt i näsan och precis som sin mamma och mormor får han panik då. Så i med nässpray så sov han snart gott igen. Men som sagt-inte jag. Jag är trött men det går bara inte. Första 5 minuterna låg jag bredvid Alex tills jag hörde att han verkligen sov, sen upp på toa.
Lyssnade på Leo som låg och gnydde, men han sov lugnt vidare.
In till Johan som redan somnat om och låg och snarkade.
Hur lätt är det att somna om efter det? Inte särskilt som synes.

Så nu klurar jag på om jag ska upp och baka, ut och springa, ligga kvar här och lyssna på Johans snarkningar eller gå ner och ta en kopp te?
Blir nog det sista för klockan är ju snart 06 och då vaknar strax Leo.
Så god morgon på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar