fredag 7 oktober 2011

Planer

Vi har massa planer här hemma och en av dem har vi funderat på ett tag, nämligen att riva en vägg mellan två rum nere och göra ett enda stort. Och i morgon inleds operation rivning!
Jag hoppas verkligen att det ska bli bra. Det är ju en sak att tänka sig det i huvudet men en helt annan när det ska bli verklighet utav det. Riva ska väl inte vara några problem, det blir nog värre när vi ska försöka iordningställa efteråt..

En annan plan är att jag och mamma kanske ska åta utomlands ihop i januari. Jag la fram förslaget igår och idag började jag kika på resor!! Jag är med i Fritidsresors Fredagsraket där man mellan 11-14 på fredagar har chans att boka rejält nedsatta resor. Hittade en vecka, all inclusive på 4-stjärnigt i Egypten för inte ens 8000. för båda! Men sen kikade vi lite närmare och det låg verkligen i ingenstans. Vi vill ju ha shopping, lite uteliv och möjlighet att strosa längs en strandpromenad. Så vi får kika vidare helt enkelt..
Hoppas bara att det blir av och inte rinner ut i sanden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar