måndag 3 oktober 2011

storhandla

Att storhandla med två barn är ju a piece of cake, så länge den store får vara inne på minihuset på Maxi vill säga.. Tänk att jag inte hittat det förrän de senaste tre månaderna, det underlättar ju enormt!!
Sen att det inte är lika kul när jag ska få med honom hem igen är ju en annan sak.
Så skönt iaf att ha storhandlingen avklarad. Jag vet att många gör det på söndagen och det misstaget har jag gjort en gång men aldrig mer, det var ju TOMT överallt. ok tomt överallt är ju självklart en överdrift men det var inte långt ifrån. Inget färskt kött, inget färskt bröd, många varor som stod som erbjudanden var slut.
Kanske hade jag bara otur, vad vet jag?! Fast jag vet ju att under de 4 åren jag jobbade på Rätt Pris fick vi då inga varor mot veckoslutet, kanske torsdagen men ofta inte senare än så...
Nu är varorna inpackade, Alex stack direkt till en kompis och Leo sover så jag ska sätta på bra musik och röja på nedervåningen.
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar