torsdag 6 oktober 2011

Vad hände?

Klockan är snart 12 och vi har inte kommit iväg än.
Först blev det flytt av stor tung tv med hjälp av Lennart, vi har ett "litet" projekt på gång som ni snart ska få veta mer om.Sen somnade Leo.
...och sen somnade Alex, i mitt knä!!
Han har varit hostig ett par dagar och snuvig, så i natt var han vaken och jag gissar att han tar igen det nu. Så nu väntar jag på att han ska vakna så får vi väl iaf åka och äta lite lunch.
Efter blir det nog ett besök i leksaksaffären så han får skriva önskelista och efter det har han önskat fika hos mormor. Hans vilja är idag min lag ;)
Leo är redan hos mormor, hon hämtade honom för ett par minuter sen.
Lillplutten <3
Skönt att sova i mammas knä
Fridfullt

1 kommentar:

  1. Söt han är! O visst är det härligt att man kan få egentid med ETT av barnen, tror det är viktigt :-) för både mor o barn.

    Jag har egentid med Måns idag, likaså imorgon, han är lite febrig (eller inte så lite, tack gode guud för alvedon sugtabletter!)

    Kram... fina fina du

    SvaraRadera