onsdag 5 oktober 2011

Vilken dag

vår dag startade kl 04.50, då tyckte Alex att det var morgon. Han kröp ner bredvid mig i sängen och försökte verkligen vara tyst och ligga still, men ni kan ju gissa hur det gick..
Leo vaknade strax efter honom och sen var det morgon.
Så när klockan var 06.30 då ställde jag mig och fixade kvällens middag.. Så det enda jag behöver göra sen är koka lite bulgur och ta fram grönsaker.
Innan Alex skulle iväg hade vi hunnit måla med fingerfärg, leka med lera och kika i ett ex. antal böcker dessutom.


Efter lämning åkte jag ner på stan med Leo och var inte hemma förrän strax innan 13, dvs 3½ timme senare. Vi hade så mysigt så, shoppade tavelramar, doppresent, mössa till mig, kläder till Leo, lunchade på underbara My House, en liten tur till på stan och sen hem.
Nu har jag 40 minuter innan Alex ska hämtas och jag tänker slänga mig på soffan och äta en bulle :)

Här är ett av dagens fynd:
(Bilder från Lindex Shop Online.)


Lindex Shop Online - Body
Men... den fanns inte i stl 80, så om någon vänlig själ hittar den på ett annat Lindex får ni hemskt gärna köpa den så får ni pengar sen..

1 kommentar:

  1. Den finns i webbshopen, men du kanske ska ha den till helgen?

    SvaraRadera