söndag 30 oktober 2011

Vinter-fu###ing-tid

Nej jag är verkligen inget fan av vintertid... Varför håller vi fortfarande på med detta? Kul med barn som vanligtvis vaknar runt 5.30, innebär att nya starttiden är 4.30- känn på den smockan!
Sen är ju jag kvällstrött, har visserligen blivit bättre, så när jag vanligtvis börjar gäspa runt 20 kommer jag numera gäspa runt 19.
Kan vi bara avskaffa detta-snarast?!
Helgen har flugit förbi, Stockholmstrippen blev hur lyckad som helst med god lunch, otroligt bra shopping (massa kanonerbjudanden), underbar ansiktsbehandling där enda minuset var portömningen- aj aj aj, och mannen som flashade sig i aromarummet.
Vi avlsutade kvällen med att lyssna på Johan och Håkan på den lokala puben.
Gårdagen bestod av jobb och hemmamys och idag har vi som sagt varit vakna ex antal timmar redan och Leo har redan hunnit somna om igen, och då är klockan inte ens 8.

Jag ska snart iväg och sjunga på gudstjänst och sen är det lunchdate så jag ska passa på att hoppa in i duschen medan det är någorlunda lugnt.
Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra dag trots allt! Kram terese

    SvaraRadera
  2. Skoj att du hittade till min blogg

    Jag är inget fan av vintern heller, kunde likväl lagt mig i ide tills våren kommer :)

    Ja det är snyggt att göra så med tapeten, och den jag visade är fin. Men mina äldre barn vill ha någon "häftigare". Någon stark färg med mönster, men med dena ndra kan jag töänka mig sätta upp på min minsta killes rum :)



    Penny :)

    SvaraRadera