fredag 11 november 2011

Ett vrak

Jag känner mig som ett vrak och jag ser ut som ett vrak. Den här natten var lika dålig som den förra, om inte sämre. Känns nu att man bara skrapat ihop 6 timmars sömn på två nätter (när man räknat ihop halvtimmar hit och dit)
Hur laddad är man för kryssning då?
Jag har inte hunnit stryka mina kläder, handlat strumpbyxor, tagit ner väska från vinden. Jag är oduschad och förstår inte riktigt när jag ska kunna smita in i duschen eller för den delen ta mig upp på vinden?!
Ska försöka få hit min underbara mamma en timme så jag kan försöka styra upp mig själv lite. Men hon sover fortfarande, det är visst inte alla som är vakna från 5-tiden på morgonen..
MEN. Jag är övertygad att dagen/kvällen/natten kommer bli så kul så att allt det här är glömt efter första glaset vin på förfestlunchen på K14 (eller så däckar jag innan vi ens klivit på båten, ha ha)

Igår fick jag lite julstämning, vi började repa julsånger inför kommande julkonserter. Jag ÄLSKAR julen och ser fram emot att få börja julpynta här hemma om ett par veckor.
Puss på er och SKÅÅÅL, ikväll är det PARTY!

Avslutar med blandade bilder från tidigare kryssningar för att komma i stämning- håll till godo












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar