fredag 18 november 2011

Fredag

Veckam har sprungit bort, fattar inte att det redan är fredag. Tar tjatet om sömnen först, i korta drag har jag inte sovit mer än 3-5 timmar nu (ihopräknat) på 9 nätter och jag toppar det med att Alex tyckte det var morgon kl 04.10 idag. Känns lovande inför Återskensfesten ikväll. Men det är väl bara att gå All in, börjar ju bli van nu.

Sitter med en nybryggd kopp After Eight te, det var nytt och jättegott, tända ljus och två lekande barn vid fötterna. Man kan ju ändå ha det sämre.
Idag ska jag agera chaufför på dagen så det blir ca: 4-5 timmar att spendera runt Västerås. Har lovat Alex ett besök på hamburgerrestaurang så då går det väl iaf en timme där medans vi väntar på hemfärd.
Sen måste jag hitta på present till brorsan som egentligen fyller om en vecka men som ska firas på söndag.
Jag har kommit på en sak som jag hoppas hitta, han har absolut inte önskat sig det men jag tror ändå det kan bli klockrent :)
Vad ska ni göra idag då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar