torsdag 10 november 2011

Fullmåne

Någon har sagt att det är fullmåne nu, själv har jag inte sett det. Vanligtvis brukar jag påverkas av det men inte den här gången.
Nej den här gången verkar mina barn ha blivit påverkade. Jag tror jag somnade strax efter 2, då hade både Alex och Leo varit vakna/gråtit/legat på mig/bredvid mig/bakom mig/framför mig/nedanför mig i omgångar och jag kände mig helt slut. Vad tog det sen? Ca 1.45 så vaknade Alex igen och var ledsen. Han somnade till sist om och jag lyckades också somna om runt 4.30. Ja men dåså, då vaknar Leo 05.30... Han fick välling och efter 20 min somnade även han om och sover nu med halva kroppen på mig, handen i mitt hår och rycker till bara jag rör mig en milimeter.
God morgon torsdag

2 kommentarer:

  1. Hooooly mooooooly vännen! :/ Jag vet hur det är?! Är det några jag önskar mer sömn åt är det dig och mig gumman! Snart blir det vår tur...snart! :)

    KRAM och kämpa på! kommer du ikväll?

    SvaraRadera
  2. Jag tror du har det värre Nina, men visst vore det skönt med mer sömn :)
    Hade gärna kommit ikväll men jag kan inte torsdagar...
    Lycka till.
    Kram

    SvaraRadera