måndag 21 november 2011

Nervositet

Det har legat mycket spänning i luften idag och en hel del nervositet. En stor sten har tack och lov fallit från mitt bröst. Den största hoppas jag bli av med innan veckan är slut- och då kan jag även dela med mig till er.
Sen är jag nervös, på ett positivt sätt för Åsa som börjar sitt nya jobb som restaurangchef idag- jag är så stolt över dig vännen!!!
Nya restaurangchefen på Fagerudd

Visst blir man glad när det går bra för ens vänner? För mår de dåligt så mår jag dåligt, och är de glada är jag glad. Mina vänner är ju som min familj, Ni betyder otroligt mycket för mig...

Då så, Leo sover och Alex är på förskolan, jag ska se över lite julklappstips på nätet, så ciao!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det inte är något allvarligt vännen och att allt går bra vad det nu är.

    Puss och Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad söt du är! Dagen gick bra men gud så vilsen jag känner mig. HIttar inte, skulle vilja smaka på alla viner (gärna igår) så jag vet hur de passar till maten, nya rutiner, nytt tänk mm... Men detta kommer gå bra :) Vad spännande du haft det idag, berätta när du kan och får :) Puss

    SvaraRadera