måndag 21 november 2011

Ny vecka

Det händer så mycket den här veckan, både Johan och jag är slutkörda, men mest Johan. Fast det är väl bara att bita ihop för det måste ju snart bli bättre?!
Lovar att berätta mer men det går inte än.
Idag kommer farmor och är barnvakt till Leo när jag ska iväg på en sak, vi får se hur det går. Det är inte så ofta hon är det så jag hoppas det går bra för dem båda.
I eftermiddag blir det mys då jag och barnen blivit hembjudna till Teles på te och scones (och en tänd brasa gissar jag). Det är väl kvalitetstid om något precis vad som behövs.

På torsdag och lördag ska jag jobba, på fredag är det adventsmys hemma hos Elin med ett gäng goa tjejer och så söndag, 1:a advent- den årliga träffen med gamla gänget.
Kan det vara tredje året nu? Eller är det redan 4:e? Hjälp mig Lina...

En sak är iaf säker, vi blir fler och fler för varje år :) Mysigt är det hur som helst, alla träffas med barn och respektive. Mia och Jerry bjuder hem oss till sitt underbara hem och fixar så mycket gott och det är numera startskottet för julen :)
Kram på Er

2 kommentarer:

  1. smickrande att du har så höga tankar om mig ;)
    Men jag vet inte riktigt, jag tror att det är 3e året för jag minns det som att Alice var en liten fis första gången vi var där (var det då hon blev upphånglad av din son eller var det en annan gång? ;) Oavsett, himla mysigt ska det bli! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Men du har fint, så sug åt dig :) Ska bli spännande att få se brasan irl någon gång.
    Ha ha, ja det var nog tre år sen som min käre son hånglade upp Alice,hoppas hon inte fick men för livet.
    Kram

    SvaraRadera