lördag 19 november 2011

Puh

Sådär ja. Har slagit in 16 presenter och julklappar men har minst lika mycket kvar i garderoben. Får lov att fixa fler kartonger om jag ska kunna slå in dem.
Men det är ju inte slut där, jag har inte köpt färdigt än. Blir nog en hel del innan det är klart.
Det är inte bara julafton framöver, utan mellan 24 oktober och 17 januari firar vi Leo, Paulina, fars dag,  Jimmy, Alex, Lennart, svärfar, mormor, Filippa och Åsa! Så det blir en hel del paket...
Har inte fått någon julkänsla idag när jag slagit in paketen men det har åtminstone strömmat julmusik ur högtalarna :-)
Nu ska jag gömma undan allt innan Leo vaknar och vill öppna allt.
Alex var förresten jätteduktig och hjälpte mig slå in paket utan att en enda gång gnälla eller så om att han inte fick titta eller öppna något.
Bye bye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar