onsdag 9 november 2011

Stolt

Jag är stolt över mig själv, ännu en morgon drog jag på träningskläderna och joggade 30 minuter med barnvagn, jag som alltid avskytt att jogga. Träna är en sak, då har jag liksom ett mål, jag har ju spelat fotboll i 9 år, tränat basket, orienterat, seglat, åkt slalom, tränat aerobics, på gym m.m. Men just joggandet har jag avskytt. Men nu gör jag det och det känns bra.
Visst, jag är väl inte den snabbaste eller mest uthålliga men jag gör det ändå.


Igår blev det besöksdag, först var det Leo och jag som åkte till min mormor på lite lunch, mamma och Lennart var där också. Sen fick Alex besök av en granne på eftermiddagen och slutligen kom Fru Bäck med Charlie och Felix. Jag hade lagat torsk till oss vuxna och dagen till ära blev det pannkaka till barnen. Sen lekte de nästan till kl. 19, ni kan ju gissa hur fort både Leo och Alex somnade sen?!
Jag var inte sämre jag, somnade någon gång under Top Model, vaknade till lagom till Desperate Hosewifes men det gick bara inte att hålla upp ögonen.
Så när Alex kröp ner under mitt täcke vid 05.20 var jag ändå rätt utvilad ;)

Vet inte vad den här dagen har att bjuda på men nu ska det iaf plockas ur diskmaskin och startas en tvättmaskin. Dejavu- har jag gjort det förr??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar