torsdag 10 november 2011

tack

efter en låååång förmiddag med bus, lek, matlagning, golvsanering, sanering av litet barn som hällt youghurt över sig och golvet, utfodring m.m så blev jag vääääldigt glad när Alex kompis kom och plingade på dörren precis när vi var klara med maten.
Snacka om ertappad

Alex och hans kompis sprang upp, jag la ut Leo (som numera alltid somnar själv i vagnen, wieeeeh) och så satte jag mig framför datorn i 5 minuter. behövde det för att samla lite krafter inför kommande projekt-röja upp i köket! Ni anar inte hur det ser ut. Jag kan ju som sagt inte öppna vare sig diskmaskin, skafferi, kylskåp eller in till sopkorgen så länge Leo är nere på golvet så allt står framme och bara hånar mig.
Men jag känner kraften komma tillbaka och ska strax hoppa, ok lite överdrivet, resa mig upp och röja av allt och sen slå mig ner i soffan 2 minuter.
Mormor och mamma kommer förbi i eftermiddag, idag skulle morfar ha fyllt 83 år så vi ska fika lite och tända ljus för honom.
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar