torsdag 3 november 2011

Trevlig bilresa

Jag och Veronica hade en väldigt trevlig bilresa igår, fram och tillbaka till Globen. Vi hann prata massor :)
Ja, konserten blev ju inställd, glömde jag säga det??
Nu hade ju inte vi betalat för biljetterna och dessutom hittat en gratisparkering så det var ju ingen förlust så, men klart det är surt när man tagit sig dit och precis ska gå in på arenan när folk strömmar ut och ropar-INSTÄLLT!
Jag får hoppas att kusin kan få tillbaka sina pengar åtminstone.

Idag blir det Busborgen med massa mammor och barn, jag tror det kommer vara smockat då det är höstlov så det är med blandade känslor jag åker dit. Men Alex blev glad och jag vet att han inte bryr sig om det är 2 eller 102 stycken där, och det är huvudsaken.
Dags för lite frukost, det kurrar i magen. Kram

1 kommentar:

  1. Ett tips kan vara Nickis lekland i uppsala, mindre än busborgen men även mindre folk. Mina brukar vara nöjda efter ett besök där.

    SvaraRadera