lördag 3 december 2011

GGGGAAAAHHHH

Här har jag gått och trott att johan snart är hemma, tänkt att han skulle åka med Alex och Leo till Max och äta hamburgare så att jag fick dammsuga och fixa det sista i lugn och ro(sånt går inte så bra med två barn hemma)
Tänkte att det är bäst jag ringer och kollar för säkerhets skull hur länge till de dröjer och får svaret att de KANSKE är hemma före 13!!!Kalaset börjar 14. Blir så jävla less!!! När jag dessutom ringde vid 10 för att höra om de var på G.. jodå, de skulle snart åka och snart vara hemma.
Så, nu vet jag att någon hjälp det får jag inte så det är bara att sätta igång med allt som ska fixas, nu blev det ju lunch också.
morrrrr

1 kommentar:

  1. Läste detta inlägg och kände igen mig, hur jag hade det för några år sedan.Ta inte illa uppp nu Therese, men jag tror att du måste säga till honom vad du förväntar dig utav honom och tala om för honom att han inte kan ta dig för givet hela tiden. jag gjorde precis som du förväntade mig att Niklas skulle fatta själv vad jag förväntade mig av honom. jag kan säga att det blev pannkaka av alltihop och jag blev så besviken på honom flera ggr. en kväll bestämde jag mig för att nu hade jag fått nog. Jag satte mig och förklarde för honom att han tog mig för givet för ofta och att jag faktiskt behövde hans hjälp. han blev så förvånad för detta hade jag ju aldrig sagt rakt ut förut och jag sa också att han måste sluta att bestämma saker som han måste göra med andra utan att fråga mig om det passar just då, och dessutom så att jag fick en chans att säga vad jag förväntade mig av honom ifall han åkte iväg på det han nu var tvungen att göra. Vårt förhållande blev mycket bättre efter det här snacket och nuförtiden kommunicerar vi bättre än förut. Prata med Johan och förklara att du inte är järn ladyn som fixar allt själv utan att du behöver hans hjälp. kram Martina

    SvaraRadera