torsdag 15 december 2011

Georg Jensen

Oj oj oj vad mycket gott jag åt igår, ett fantastiskt julbord, underbar miljö och trevligt sällskap sammanfattar kvällen bra.
I bussen hem fick vi två julklappar också, en ask med ljuvliga chokladpraliner och en Georg Jensen karaff  som verkligen föll mig i smaken. Tack Lasse!!

Den fina karaffen








Jag skämtade med tjejerna igår och sa att jag nog skulle få vakna 5 idag med och mycket riktigt- 4.45 vaknade Leo. (När Alex för en gångs skull sov till nästan 6, visst är det väl typiskt)
Så någon sovmorgon blev det inte idag heller.
Idag är det full fart, lämnar barnen hos mamma ca:9.30, jobbar 10-15, hämta en topp hos Wilestam, hämta barnen, hem och fixa middag, sjunga upp, byta om, fixa ansikte och hår, invänta Johan och så fort han kommer så måste jag slänga mig i bilen och åka till Västerledskyrkan. Där ska jag repa sololåt och sen är det bara att ladda inför kvällens julkonsert med Återsken. Det finns biljetter kvar-hör av dig så fixar jag!!
Tro inte att det är slut där, efteråt ska jag öva inför nästa veckas julkörer i Upplands-Väsby och självklart iordningsställa hela lokalen. SEN får jag äntligen åka hem...
Vad ska ni göra??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar