måndag 19 december 2011

Gratis träning

Vem behöver gymkort när det är massa tung blötsnö ute och man ska ta sig fram med barnvagn??
Jag var helt slut av att gå den lilla biten fram och tillbaka till dagis. Men jag och Leo hann iaf vara ute och leka lite när vi kom tillbaka och Leo fick åka pulka för första gången i sitt liv- han älskade det!!
Det blir mer av den varan i eftermiddag när jag hämtat Alex, det plus lite pepparkaksbak.

Jag skrev i ett tidigare inlägg att vi skulle åka till Sthlm och det är bokat och klart :)
Övernattning på  Clarionhotell och på kvällen middag på en nyöppnad fransk restaurang på Söder, ska bli sååå mysigt och jag längtar massor.
Här är restaurangen Café de Paris
Som alltid har ju jag världens flax med erbjudanden och så även nu, desto mer pengar över att handla för på mellandagsrean ;)


Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar