onsdag 7 december 2011

Hej mitt vinterland

Leo fick sova hos mamma igår, han ska ändå vara där idag när jag jobbar. Därför beslöt jag och Alex att vi skulle gå tidigt till dagis och njuta av den fina snön (som jag gissar är borta innan kvällen)
Vi hann göra snöänglar, kasta snöbollar, rulla i snön och busa massor innan vi var framme för "avlämning".
Försök till snögubbe men sen tyckte Alex att det var roligare att kasta på mig ;)

Våra vackra snöänglar...
En underbar start på dagen som i övrigt känns allt annat än bra. Fortfarande ingen röst, igentäppt och bomull i hela huvudet.
Hade behövt vara hemma i sängen idag och framförallt vara tyst men ska som sagt jobba. Hoppas det inte är så mycket folk eller att jag kan vara bak på lagret idag. Måste klara begravningen i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar