söndag 18 december 2011

Helgen som försvann..

Fredagen bjöd på myskväll ensam med mina små prinsar medans deras pappa förlustade sig på Ålands hav. Jag hade sett fram emot att somna tidigt men se det sket sig snabbt. Till en början grinade jag ögonen ur mig till Svenska hjältar och när det var över slog jag om till en annan kanal och såg slutet på Vid din sida- storböl!!! Har alltid tyckt att den var sorglig men det var ju hundra resor värre nu när jag själv är mamma.
Så när den äntligen var slut skulle jag försöka sova men det är då helt omöjligt när inte Johan är hemma. Så efter 1 var jag fortfarande vaken och strax efter det började barnen krångla, och klockan 2 hade jag båda två bredvid mig i sängen och jag kunde äntligen försöka slappna av och till sist somna.
Lördagen bjöd på jobb och till kvällen kom äntligen Johan hem och vi kunde mysa tillsammans allihop,ja ända tills jag slocknade på soffan framför Så mycket bättre,. Japp, Johan hemma=jag somnar tidigt.
Kul tjej liksom.
Idag har jag och Alex bakat julgodis, det blev en omgång ischoklad med lite smak av apelsin och så min favorit- wienernougat,
Jag har även hunnit med ett möte inför Bröllopsmässan 2012 där jag återigen ska medverka, dels med sång men även som modell. (känns kul sådär lagom efter jul, jag och så då alla spinkor från agenturer.)
Hämtade sen hem Alex från Charlies kalas och så passade vi på att ta med Filippa hem på lite mat och lek.
Nu sover båda barnen, Johan skjutsar hem Filippa och jag ska väl snart gå och sova ;)

Puss på er.
Som bonus får ni några bilder på våra underbara barn som fantastiska Åsa har tagit- du är en Ängel







1 kommentar: