lördag 3 december 2011

Kalas

Alex ville gå upp och se Bolibompa kl 3.42 i morse, sen försökte han igen 4.30. Vad är det med den pojken och vakna tidigt?
Jag har iaf skurat ett badrum och börjat på nästa, tvättat en maskin, plockat ur och i diskmaskinen, diskat undan gårdagens middag eftersom jag somnade på soffan, lagat kvällens middag och dessert samt massa annat.
Borde fixa allt inför kalaset men det känns inte så akut då det ser ut att bara bli en kompis plus hennes lillebror som kommer.
Vi har fortfarande en förhoppning om att två kompisar från gatan ska komma men de har inte svarat så jag vet inte.
För Alex skull hoppas jag det, men å andra sidan blir han nog glad bara han får äta sin glass som han har beställt :-)   (tårta är inte hans melodi)
Men men, jag ska snart duka fram allt så jag har det gjort.
Till kvällen blir det efterlängtad middag med familjen Iseby/Eriksson, det var över ett halvår sen sist. Familjen Wilestam/Fredling skulle också varit med men ligger tyvärr sjuka.
Vet ni vad jag gör förresten? Jag sitter och får massage i min nya massagedyna, riktigt nice.
Det fick bli min julklapp till mig själv för jag tycker jag varit en snäll flicka i år :)

1 kommentar:

  1. Så jävla typiskt rent ut sagt, vi missar allt skoj:(
    Men det blir väl fler gånger hoppas jag!!
    Pussa på Alex från oss, speciellt från thea såklart!
    Det kanske finns en lucka nästa v så vi kan få ge
    Honom presenten!! Kramar

    SvaraRadera