fredag 2 december 2011

Konstnär

God morgon. Igår var det jobb och sång som gällde. Plus en del dans vilket känns lite idag.
Kvart i sex kom Alex i morse och då var det bara att se glad ut och stiga upp. Just nu har vi målarstudio, jag kan dock erkänna att jag inte är 100% engagerad så här dags på morgonen.
Ska jobba idag med, 10-15 och sen ska jag hem och ta hand om barnen, handla, laga mat och helst förbereda så mycket som möjligt inför helgens kalasande. Johan talade om i förrgår att han hade spelning-med övernattning! Tack, jättekul att man fick reda på det två dagar innan. Så det blir till att kämpa på-ensam.
Nej jag är inte bitter ;-)


1 kommentar:

  1. Ja du har väl fullt upp kan jag gissa du med. Vi som har bebisar som fyller på samma dag. hurraaa.... :)

    Tipsar om min lilla julkalender oxå, jag är som självaste jultomten! :)

    http://blogg.alltforforaldrar.se/niiinis/2011/12/02/niiinis-julkalender-lucka-2/

    SvaraRadera