tisdag 20 december 2011

Mörk, blond eller mittemellan?

Kl. 10 ska jag vara hos Tessie och hon ska få fixa och trixa med mitt hår. Som alltid har jag ingen aning om hur jag vill göra med färgen eller klippningen, stackars Tessie.
Men det brukar ju alltid bli bra så jag är inte orolig. Man kan ju iaf säga att jag är öppen för föslag då det inte spelar någon som helst roll om det blir mörkt, blont eller mittemellan.
Jag förstår inte riktigt de som aldrig vågar göra något med sitt hår, det växer ju ut! Våga lite!
Det enda jag kan ändra är ju mitt hår, jag kan ju inte helt plötsligt bli 20 cm kortare eller 10 kg lättare från ena dagen till den andra ;)
Men det är jag det, alla är förstås olika och det är väl tur det..
Så vi får som sagt se vad som sker, i kväll har ni svaret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar