måndag 19 december 2011

Så häftigt

Fick precis samtal från Anki angående nästa års bröllopsmässa. Det kommer i år vara två olika catwalkvisningar varav den ena är en special där designern Stefan Wåhlberg har designat alla kreationer. Han har designat till nästan allt: Idol, Rapsody In Rock, Lets Dance, Sofia Wistams brudklänning m.m.
Till saken hör nu den att han även ska designa en klänning till mig som jag ska ha på mig i inledningen av visningarna när jag sjunger Ganriellas sång.
Och det är stort!!!! Gissa om jag blev glad.Det är inte varje dag man får en specialdesignad klänning av en känd designer. Eller jag får den ju inte men ja-ni fattar...
Mindre kul är att jag nu ska skicka iväg alla mina mått, det är också stort- men i en helt annan bemärkelse. Först får han måtten på alla modeller, size zero, och sen mina, size-något större!
Men han ska väl klara av det med hoppas jag. Kul ska det bli och jag ska få åka till hans atelje och prova, ti hi...
Den här har han bl.a. designat

3 kommentarer:

  1. Vad roligt och stort Grattis!!
    Vart, när och hur går mässan så jag kan komma och kolla :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så himla läckert!!
    Jag vill också veta när mässan är, det vore skitkul att ta med kameran och komma och titta/plåta när du går på catwalken i din fina kreation.

    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  3. Hej tjejer.
    Klart ni ska komma, säg till så kan jag försöka sätta upp er på gästlistan.
    Här hittar ni all info:
    http://www.brollopsmassan.se/Stockholmsmassan-2012.aspx
    kram

    SvaraRadera