söndag 11 december 2011

Stressad?

Jag vaknade i morse med en bh runt midjan!! Jag vet helt säkert att jag somnade utan några kläder alls så detta är lite skumt ;)
Nej då, jag vet precis hur det gick till. Som alltid när jag har mycket runt omkring mig sätter fantasierna och "illusionerna" igång. Så även i natt då jag helt plötsligt hade en vilt främmande karl i sängen, då kan man ju inte ligga naken!! Så jag har alltså försökt klä på mig och det resulterade i en bh runt midjan...


Idag gör det inte fullt lika ont i nacken även om det fortfarande gör ont, ni fattar?? Känns bra att vi "bara" ska handla alla julklappar idag. Men det är enda dagen vi har att åka tillsammans så det är bara att bita ihop. Vet bara inte vad vi ska köpa så nu ska jag surfa runt på nätet och hitta inspiration.
Ha en fin tredje advent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar