fredag 13 januari 2012

Ändrade planer

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Leo kändes allmänt ur fas idag och ingenting var roligt. Han såg även feberrosig och plufsig ut så jag tog tempen och mycket riktigt- feber. Plus att han gråter och tar sig åt öronen.
Ännu en öroninflammation? Vi som hade tid nästa torsdag för att kolla dem igen och ev.få en remiss till öron näsa hals, nu blir det istället en tur till husläkarjouren ikväll.
Lillskrutten :(
Därmed gick ju planerna i stöpet för myskväll med restaurang och dans kring granen. Vi får se ifall en av oss kanske ändå åker ner med Alex så han får träffa tomten (för dansa kring granen är väl inte höjdpunkten för honom kan jag gissa)
Leo sover nu gott och mormor och morfar hämtade Alex en stund, de åker till fjällen vecka och får nog abstinens annars.
Jag har ringt massa samtal för Återskens räkning och ska nu passa på att ringa några till.
Ni har väl inte missat att det är något stooort på gång.

Nedan bilder från det senaste projektet i Bahcohallen: Beatbox

Lite smäktande pojkbandsballad -Take That "Back for good"


Lite suddigt Janet Jackson tror jag minsann det här var


Här har vi en s.k "fryspose"  ;)

Charlotte stretchar...
Smile!!
Lägg märke till hur smal jag var, tror ni jag lyckas gå ner 10 kg till slutet på April??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar