torsdag 12 januari 2012

Då kör vi

Nyfödd Leo
Världens bästa storebror kom nyss och hämtade Alex, de ska bada i badhuset och sen hem till Jimmy för lunch och lek.
Här hemma har jag hunnit plocka lite, andra maskinen tvätt är i gång, sängkläderna redo att bytas, middagen färdig. Så restern av dagen ska det städas bort all jul som finns kvar (granen sparar jag så Alex får vara med) bytas gardiner, dammsuga övervåning och skura golv plus badrum. Mellan detta ska jag såklart hinna busa med Leo också :)


Ps. försök inte nå mig på mobilen då den är totaldöd efter att ha badat i lite te Ds,

2 kommentarer:

  1. sv; Dansrepen vill jag ju ABSOLUT inte missa, speciellt inte så virrig i huvudet som jag är nowadays.. ^^ Har redan glömt alla danser vi fick ut sist.. : / Men nu känner jag att jag kanske kan jobba istället för att vara med på PR-dagarna iaf, om det inte ska vara nåt showande då, lixom... för har inte tid att byta fler helger! Gahh..

    SvaraRadera
  2. Lite så jag tänkte också, att du inte behöver vara med på alla event. Det här fixar vi/du!!
    Kram

    SvaraRadera