söndag 29 januari 2012

den lilla coctailklänningen

Såhär kan man se ut en dag på jobbet..
Klänning från Talithas Design

Dag 3 av 3 på bröllopsmässan startar snart. Jag håller på och vaknar till liv med en kopp te men det går sådär, får bli en dusch istället. Fst vaken har jag i och för sig varit sen 04.40 då Alex så snällt kom och kröp ner bredvid mig i sängen fast han inte alls ville sova mer. Tack hjärtat, mamma älskar dig som mest då ;)
det har gått bra hittills på mässan och jag har träffat både gamla och nya bekantskaper, kända som okända, och trots långa väntetider mellan alla aktiviteter går dagarna väldigt fort.
Idag har jag lånat ut min kamera till en av påklädarna så hon ska få ta lite foton under visningen så återkommer jag med dem i veckan.
Nu är det bråttom igen, duscha, packa, fixa matlåda och sen åka.
Puss

2 kommentarer:

  1. Bra val av klänning, riktigt snygg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Såg din klänning och du var så vacker i den (och annars också)

      Radera