fredag 13 januari 2012

Duktig

Den här veckan har jag försökt återgå till lite gamla vanor (istället för att som alla andra skriva- börjat mitt nya liv)
Jag har återigen dragit ner på kolhydrater och socker och det har gått riktigt bra.
 Det är inte så att jag är fanatisk utan har helt enkelt struntat i alla dessa smörgåsar på morgonen, fikabröd, pasta till maten och så ostbågspåsen i skafferiet...
Jag har inte vägt mig, vågen har ändå inga batterier, utan jag kör på måttband och även fast jag vet att det bara är vätska så är det ändå skönt att se att det händer saker.

Idag är jag och pojkarna hemma och vi skrotar fortfarande runt i nattsärken alla tre. Vi har inga direkta planer utan det gamla vanliga uppblandat med lite skidor på tv för mamman ;) Visst ja, lite samtal ska ringas också inför vårens stooora projekt med Återsken.
I eftermiddag hoppar vi på bussen för en tur ner på stan. Johan möter upp oss och så ska vi äta lite mat innan julen ska dansas ut på torget. Känns som en fin dag trots fredagen den 13:e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar