måndag 16 januari 2012

Ingenting fungerar

Telefonen fortsatt död och med den allas nummer... Fått låna Johans gamla spräckta som det knappt går att skicka sms ifrån.
Jag skulle få låna brorsans gamla iphone 3 men den gick inte att låsa upp från operatören.
Vår kamera har fått fnatt så den funkar inte heller, eller så är det förhoppningsvis bara minneskortet vilket jag håller tummarna för.. Ska testa när Alex är iväg och Leo sover.
Packningen i duschen la av för en månad sen och står och droppar hela tiden.
Gamla spisen skulle säljas iväg igår men fick inget svar ifrån köparen så den står fortfarande kvar i köket.
Förutom allt detta ser det ut som ett totalt bombnedslag efter helgen och jag vet inte ens var jag ska börja...

I morgon ska jag till Sthlm för att testa klänning. Planen var från början att Teles och jag skulle åka en dag, strosa runt, dricka ett glas vin och ha det bra. Men det har strulat en massa för mig så det blir bara en stressresa fram och tillbaka. Trist och bortkastat känns det som.

Visst är jag positiv idag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar