söndag 1 januari 2012

Ivanhoe?

Nyårsdagen inleddes med att Leo började kramas och pussas på mig klockan 06 så det var bara att kliva upp så inte Alex vaknade. Jag låg inklämd mellan dem båda och fösökte få någon timmes sömn men det blev lätträknat.
Nyårsafton avlöpte utan konstigheter, Alex och Leo sov strax efter 20, Theo höll ut till 22. vi åt, drack, spelade spel med brorsan som kom när han slutat, sen skålade vi in det nya året innan det snart var dags att avrunda.En lugn och skön afton :)
Idag har det plockats och städats, bytts blöjor, badat nerkladdade barn, fixats lunch and so on..
Vila får vi göra en annan dag.
Jag är sugen på att ta en promenad men det är så trist att gå själv, och om ett par timmar ska Johan ner och tömma studion som de har sålt så då måste jag ändå hålla mig hemma.
Får väl helt enkelt städa lite mer. Kanske ska se ifall den gamla klassikern Ivanhoe rullar idag, då kan den få stå på i bakgrunden.
Gott nytt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar