onsdag 18 januari 2012

Nästa möte..

Gårdagen gick bra, på en och en halv timme hade jag tagit mig till Sthlm, till Wåhlbergs ateljé på Kungsholmen, tillbaka till centralen och vidare till Sturegallerian för att prova fler klänningar.
Den jag ska sjunga i var ju bara såå jag: hellång röd svallande paljettklänning  (som tydligen varit med i programmet Magiskt) kommer bli maffigt ihop med Gabriellas sång.
Jag fick en stund för mig själv sen och promenerade runt lite överallt, en tur fram och tillbaka till Gamla Stan blev det också. Men jäklar vad jag frös sen.
Tänkte köpa med mig en kopp te till tåget hem men vad fasiken- 27 spänn?? Dyrare än kaffe?? Jag gick helt enkelt till Burger King och köpte för 9 kr istället ;)

Och kvällen blev jättebra också med födelsedagsfirande, god mat, kladdkaka med färska jordgubbar och fyreverkerier (ett tomtebloss iaf, hi hi)
Mormor kom också med så att hon slapp sitta ensam hemma, vilket vår far däremot valde att göra..

Här intas det frukost och snart ska det lämnas barn, den ena hos sina kompisar på Skogsmyran och den andra hos min mormor. Själv ska jag till naprapaten och därefter träffa en säljare från Ena-Håbotidfningen för att diskutera lite annonsidéer.
Full rulle as always.
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar