tisdag 24 januari 2012

nej, inte idag heller

Det blev inte så mycket fixat-idag heller. Men jag har åtminstone lagat två olika maträtter så vi har idag och i morgon samt tvättat en maskin (som jag i skrivande stund kommer på att jag måste ju hänga den också)
Leo är inte så matglad, han har ätit en flaska välling och lite frukt sen klockan 8 i morse. Men han äter väl till slut om han blir tillräckligt hungrig.
Jag håller på och tittar ut ny telefon och just nu står det mellan
LG Optimus 2x och xperia arc s. Har pratat med lite kompisar plus brancshfolk och de här verkar båda bra. Vill dock känna och klämma lite på dem så jag måste ta mig till någon butik och det snart, är riktigt less nu på att vara utan telefon och allas nummer.
Xperia arc s
LG Optimus 2X

Vi får se hur det går..Nu ska jag och killarna åka snowracer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar