tisdag 24 januari 2012

Piggare

Leo har nyss vaknat efter 12 timmars sömn och verkar tack och lov piggare. Han ligger visserligen på gränsen till feber men det är inte några 39-40 grader. Äntligen kanske det börjar vända.
Hans hand däremot är inte alls fin, men jag tror väl inte att det är något man kan göra något åt-bara vänta ut? Den är alldeles svart på vissa ställen, men jag tror det är sårskorpan, kanske?

Igår fick jag en rolig förfrågan av Danne och Nykan om en spelning i sommar som jag genast tackade ja till. Det är inte så ofta jag får komma iväg på sådant längre så då gäller det att passa på :)
För övrigt hoppas jag få lite tid att plocka undan här hemma idag och putsa lite fönster bl.a. medan Alex är borta. Men det lär väl inte bli så som vanligt om Leo får bestämma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar