tisdag 3 januari 2012

Planer?

Har ni redan börjat göra upp planer för året? Utflykter, semestrar, getaways med vänner??
Det jag förhoppningsvis har att se fram emot är en weekend med gamla tjejgänget, vi måste bara hitta en helg som funkar för alla- och det är inte lätt.
Annars är det rätt tomt men jag skulle gärna vilja ha lite mer roliga saker att planera. Framförallt skulle jag vilja planera in lite roliga utflykter där barnen är med, och helst då med andra barn.
För två somrar sen, när jag var gravid med Leo, hyrde vi en stuga vid Leksand sommarland. Jättemysigt, ja, men ack så trist efter ett tag med bara vi tre. Det blir ju så mycket roligare när man är fler som är med.
Så jag får väl börja höra mig för gissar jag ifall det är någon som vill göra något skoj med oss :)

Men tillbaka till min första fråga:när börjar man göra upp planer? Vi är inne på första veckan i januari och det känns redan som att flera jag pratat med redan har halva året utstakat??

2 kommentarer:

  1. Vi har planer men det är mer med huset att göra så där kommer ju helgerna försvinna för det. Anders har en Liverpoolresa inbokad i vår. Sen har vi ju planer på att åka utomlands i år igen, men än har vi inte hittat något. Förra året bokade vi in Egypten redan den 6:e januari :)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Jeg har ingen planer, bare og komme meg videre med livet !! ( UTEN R :) ))
    Norge trip ved 17 mai kanskje og kanskje en tur til SPAIN! Klem klem

    SvaraRadera