fredag 13 januari 2012

Så skönt

Fick träffa en supertrevlig läkare som vi även träffat vid två tidigare tillfällen. Hon gav mig ett stort godkänt i rumpan och sa att jag hade en väldigt fin son och att mitt lugn och mitt sätt att vara helt klart smittade av sig på honom. Och hon sa det flera gånger och poängterade att hon även jobbade på bvc så hon träffade många barn.
Då blir man alldeles varm i hjärtat.
Bättre upp är att det inte var någon öroninflammation, än.. Det var rött och irriterat men har vi tur och följer hennes råd så slipper vi den kanske.

Här hemma har vi ätit lite hopplock till middag då det inte blev någon restaurang. Johan åt någon slags tortillas, Leo lite youghurt och smörgås, Alex en stor äggsmörgås och jag gjorde en specialomelett med lite ost och så toppade jag med skinkröra med creme fraiche och sweet chili sås. Den blev inte alls tokig, nästan som en pizza.
Båda barnen sover nu och vi ska röja av lite innan vi slår oss ner i soffan (eller jag i sängen för nu är jag trött)
Hoppas ni har en fin fredag den 13:e.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar