tisdag 31 januari 2012

What´s up?

Igår fick vi besök av syrran, hon var sugen på lite mat. Alex blev överlycklig och de lekte flera timmar kändes det som. Efter maten tittade vi på lite video från när Alex var nyfödd, lillskrutten.
Tänk, ska jag inte vara med om det något mer? Känslan av att vara gravid, känna hur någon rör sig inuti, första skriket, första gången man ser vem som legat där inne och väntat så länge??
Sorgligt men sant..

Idag har jag i vanlig ordning fixat med Återskensgrejer samt varit på en liten intervju... Den som lever får se (till helgen)
Efter det hämtade jag upp Alex och åkte hem till mamma ett par timmar. Alex blev så ledsen när vi kom hem igen för att han inte fick sova kvar. Men det löste sig och nu är han där över natten. Jag gissar att han redan sover med tanke på att han vaknat mellan 4-5 i över en vecka..
Här sover nog Leo också snart, Johan lägger honom nu, så sen är det kväller.
Jag känner fortfarande av förra veckans sömnlöshet så det blir nog en tidig kväll för mig (ikväll med). Lite trist kanske men jag känner att jag måste. I morgon blir det lite senare än vanligt och på torsdag är det kör och då blir det deffinitivt senare..

Tjo hopp, ha en fin kväll där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar