fredag 17 februari 2012

17

17 inlägg i rad utan en enda kommentar... Trist. Men jag kanske inte skriver kul eller intressant nog för att ni ska vilja kommentera ;)

Här är det åt helvete, ingen sömn, Alex har hållt mig vaken sen 4.35 (somnade till slut runt 01), vi har hunnit vara osams x antal gånger, Leo är inte pigg och bara gråter och vill sitta i mitt knä. Ta mig härifrån känner jag bara.
Nu fick jag precis sms om en playdate- tack och lov, så nu ska vi göra oss i ordning och plocka undan frukosten iaf.
Tjing

2 kommentarer:

  1. Ja jag vet att jag är dålig på att kommentera, läser många bloggar men orkar inte skriva något vilket jag borde bli bättre på.

    Hoppas det vänder snart så du och barnen får lite sömn :-)

    Ha en bra helg!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. KRAAAAAAAM!!!!!!!!!

    Snart drar vi på tjejweekend & laddar batterierna! :-)

    /Lina

    SvaraRadera