fredag 10 februari 2012

jobbe

Igår övade vi dans och det kändes riktigt bra, nu börjar man kunna finslipa lite och inte bara koncentrera sig på varje steg så man tror att varenda hjärncell ska explodera.
Efter övningen var det biljettutdelning till alla som förhandsbokat, det blev en hel del...
Tyvärr fick jag också ett samtal från Mia som talade om att Ellinor var magsjuk och vi måste hoppa in och jobba idag. Jag ville inte det egentligen, jag skulle ju träffa Teles och barnen, men jag vet att det inte blir kul för Mia om hon ska jobba ensam så det var bara att hoppa in.

En rolig sak annars är att jag faktiskt börjar märka av lite förändringar på både våg och måttband och det känns såååå skönt. Jag har inte haft det här stussmåttet sen innan Alex, midjan är snart nere på samma mått också, 1-1.5 cm kvar.
Viktmässigt är jag också sakta men säkert på väg neråt (men det där vet ju alla att det kan skilja på nästan 2 kg från en dag till den andra, särskilt i samband med mens)
Men som sagt- jag är på rätt väg.
Och tro nu inte att jag bantar- det gör jag inte!! MEN, jag hoppar över smörgåsarna och pastan och äter mer kesella, turkisk youghurt, keso, ägg, bönor, avokado m.m.
 Och jag äter mina chips till melodifestivalen, potatisgratäng till fläskfilén o.s.v. Så ingen behöver vara orolig, jag sköter mig :)
4 powerwalks har jag även hunnit med på en vecka, plus två danspass med Återsken :)

nej, nu ska jag se om jag kan smyga in i duschen utan att någon ser.
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar