tisdag 28 februari 2012

Kompis det går bra nu

I söndags la bilen av helt och blev ståendes på Coopparkeringen. Snälle JM fixade den till sin verkstad och den är redan hämtad igen. Ny startmotor b.l.a. Idag har datasladden givit upp så vi har ingeb dator..
Leo är fortsatt dålig och har tappat 1 kg på några veckor, är orkeslös och trött hela tiden. Jag fick äntligen lite respons från barnspec så kl 14 ska vi ta glutenprov, blodstatus och se om han har någon infektion.
Jag vill inte att det ska vara något samtidigt som jag vill att han får hjälp. Jag vill ha tillbaka min glada och pigga kille igen..

3 kommentarer:

  1. Usch vilka tråkigheter. Hoppas det vänder snarast!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu får det räcka ett tag tycker jag..
      Kramis

      Radera
  2. Stora styrke kramar vännen!!!

    SvaraRadera