torsdag 2 februari 2012

Naken

Jag är en nakenmänniska, iaf vad det gäller sovning. (Finns det ett ord som heter sovning??)
Men hur länge är det ok att sova naken när det kommer till barnen? Eller duscha tillsammans?
För min del ser jag inget konstigt i det, det finns väl inget mer naturligt än den nakna människokroppen?!

Fast en sak till är ju de stackars grannarna, jag tänker mig inte alltid för utan kan ju råka traska runt här klockan 5 på morgonen och fixa välling i godan ro och tänka- jag är alldeles ensam. Men tänk om jag inte är det? Det finns ju faktiskt människor som också är uppe tidigt.
Eller som idag när jag bara hade virat en liten filt runt mig och gick och nynnade för mig själv, tittar ut och ser grannens hantverkare utanför. Han undrade nog vad jag höll på med.

Så, hur har ni det med nakenheten??

1 kommentar:

  1. Jag är som du! En nakensovare. Och vi har inte fått våra persienner levererade än, så mina grannar får lite då och då se en naken höggravid kvinna skymta förbi i fönstret då och då. Vet inte vem som tycker det är värst, jag eller dom... :-)

    SvaraRadera